>>>> HOME <<<<

Isnin, 22 April 2013

Lagi isu LAPUK dimainkan penyangat2 PRO PEMBANGKANG di Kota Belud..


Lagi isu LAPUK dimainkan penyangat2 PRO PEMBANGKANG di Kota Belud....

1. Cik Munirah orang tempatan Kota Belud. Masih muda dan boleh menjadi harapan kepada rakyat
2. Rahman Dahlan - Orang Tuaran. Jarang melawat kawasan semasa menjadi Ahli Parlimen Kota Belud. Sombong dan banyak cakap dari buat kerja. Diuar-uarkan sebelum ini ke Parlimen Sepanggar. Namun oleh kerana UMNO meletakkan kuda tua Datuk Jumat Idris di Sepanggar maka Rahman Dahlan kekal untuk dikorbankan di Kota Belud.

Faktor pengundi Bumiputera Islam yang mencecah 60% dan pengundi Bumiputera Bukan Islam melebihi 38% pasti akan memberi kesan kepada Rahman Dahlan bekas YB banyak cakap dari buat kerja ini.

Ulasan saya;

1. Bloger penyangat entah dari mana ini sdh tidak ada isu mahu diketangahkan bagi mempengaruhi persepsi
rakyat Kota Belud...walhal lari kemana pun darah yang mengalir dari Abdul Rahman Dahlan ni tetap juga berasal dari Kota Belud.

2. Saya perbetulkan sikit pasal kenyataan bloger tahap macai ni cakap dard banyak mulut ni......

walaupun banyak mulut tapi sdh banyak perubahan yang berlaku di daerah Kota Belud...kerana Kelantangan MULUT dato rahman dahlan ini lah peruntukan2 yang diminta dipermudahkan.

P/s...........SYABAS BN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang komen yang tersiar adalah menjadi tanggungjawab penghantar. Pemilik blog tidak bertanggungjawab terhadapnya. Sekiranya ada sebarang komen dihantar dan tersiar yang bertentangan dengan undang-undang negara , pemilik blog ini akan memberi kerjasama penuh kepada pihak berkuasa yang berkenaan untuk tujuan siasatan dan tindakan.

HARAP MAKLUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...