>>>> HOME <<<<

Khamis, 1 Ogos 2013

Sidang Media Pendedahan Taktik Kotor Anwar Ibrahim.


August 1, 2013 mo [ak]

MO,Petaling Jaya, 1/8/2013 – Satu sidang media diadakan oleh Yuktesh iaitu peguam Anwar Ibrahim dalam kes liwat liwat beliau diadakan di Restoran Lotus dekat sini jam 1.00 petang hari ini bagi membongkar dokumen – dokumen sulit penipuan Anwar Ibrahim.

Yuktesh membuat laporan polis berkenaan taktik kotor pembangkang iaitu Parti Keadilan Rakyat yang ingin berkuasa memerintah negara sehingga mengendahkan sistem keadilan dan kehakiman.

Laporan Yuktesh juga menyebut pihak pembangkang sanggup menyerahkan dokumen palsu bagi mencapai keinginan Anwar membuat persepsi kes liwat beliau adalah dirancang. Malah , pihak pembangkang membuat tuduhan puluhan ribu bangla mengundi pilihan raya lepas.



Beliau juga membongkar email yang mengandungi perancangan kotor pihak pembangkang untuk mendapatkan sijil sakit bagi mengelak untuk menghadiri pembicaraan di mahkamah
SUMBER

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang komen yang tersiar adalah menjadi tanggungjawab penghantar. Pemilik blog tidak bertanggungjawab terhadapnya. Sekiranya ada sebarang komen dihantar dan tersiar yang bertentangan dengan undang-undang negara , pemilik blog ini akan memberi kerjasama penuh kepada pihak berkuasa yang berkenaan untuk tujuan siasatan dan tindakan.

HARAP MAKLUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...