>>>> HOME <<<<

Jumaat, 24 Mei 2013

FITNAH GAMBAR KIRA UNDI SEMASA BLACKOUT TERJAWAB SUDAH JELAS ! PEMBANGKANG MENIPU LAGI!

FITNAH GAMBAR KIRA UNDI SEMASA BLACKOUT TERJAWAB SUDAH JELAS ! PEMBANGKANG MENIPU LAGI!
Kononnya berlaku blackout semasa pengiraan undi semasa PRU13 yang lepas dan foto dibawah dijadikan 'bukti' kepada fitnah pro-pembangkang untuk memburuk-burukkan SPR dan menipu rakyat Malaysia.
Jawapan SPR :
1. Petugas SPR yang mengira kertas undi tidak memakai baju SPR
2. Dulang yang digunakan untuk meletak kertas undi juga bukan dulang SPR, bahan dan saiznya berbeza
3. Terdapat ramai pemberita dan jurugambar berada di dalam tempat pengiraan undi sedangkan hakikatnya tidak ada sesiapa yang boleh berada di tempat tersebut melainkan petugas SPR dan ejen calon.
Satu lagi pembohonggan haprak pakatan, untuk pengetahuan anda pusat pengiraan undi adalah kawasan larangan mana boleh wartawan sedangkan polis pun kena tunggu kat luar apatah lagi wartawan.

Sehingga kini tiada sebarang laporan polis dibuat berkaitan dakwaan lampu padam atau blackout dan itu membuktikan bahawa ia ternyata fitnah pembohongan yang tidak berasas dan sengaja direka-reka.



Ikuti video penjelasan daripada SPR. Klik link di bawah ini:



Pesanan aku pada puak-puak pembangkang, kalau nak menipu pun biar la real sikit, buat home work dulu, jangan menipu nampak bodoh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang komen yang tersiar adalah menjadi tanggungjawab penghantar. Pemilik blog tidak bertanggungjawab terhadapnya. Sekiranya ada sebarang komen dihantar dan tersiar yang bertentangan dengan undang-undang negara , pemilik blog ini akan memberi kerjasama penuh kepada pihak berkuasa yang berkenaan untuk tujuan siasatan dan tindakan.

HARAP MAKLUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...