>>>> HOME <<<<

Isnin, 1 Julai 2013

Penemuan Surat Bukti Pas dan Pkr Tidak Sebulu




Secara tidak sengaja admin menemuail bukti pas dan pkr tidak sebulu,penemuin ini amatlah memeranjatkan admin,apa yang admin dapat huraikan di sini adalah pkr dan pas memeng bertelagah sesama meraka,hanya kita yang tidak mengetahuil krisis dalaman kedua dua parti tersebut yang kini semakin parah  sebab  meraka pandai bermain sandiwara di depan rakyat.
Apa yang admin terbaca di twintter keadilan bangi mengatakan "PAS SEBAGAI DURI DALAM DAGING PR,PAS KUDA TUNGGANGAN"
Admin rasa pakatan antara pas dan prk akan hancur dalam sedikit masa lagi,Di tambah pula dengan perebutan bakal calon Dun Kuala Besut di mana pas ingin meletakkan calon meraka,dan pkr juga ingin meletakkan calon meraka bertanding di Prk Kuala besut.
SUMBAR> TWITTER Parti keadilan > https://twitter.com/pkr_bangi/status/330640781222236160/photo/1/large <<
isi kandungan surat tersebut -KEPUTUSAN MAJLIS SYURA AGAR AHLI TIDAK MENGUNDI SELAIN CALON PAS DALAM PRU13
Adalah di maklumkan bahawa mensyuarat ahli majlis syura pas pada 2 mel 2013 bersamaan dengan21 jamadilakhir telah memutuskan agar semua ahli ahli pas seluruh negara TIDAK MENGUNDI selain calon pas pada hari pengundian 5mei 213 nanti.
ini adalah sebahagian dari isi kandungan surat tersebut

1 ulasan:

  1. HANYA PERINGKAT PEMIMPIN PAS SAHAJA YANG MENUNJUKKAN TIDAK SUKA PADA PR...AHLI AHLI MCM MANA..

    BalasPadam

Sebarang komen yang tersiar adalah menjadi tanggungjawab penghantar. Pemilik blog tidak bertanggungjawab terhadapnya. Sekiranya ada sebarang komen dihantar dan tersiar yang bertentangan dengan undang-undang negara , pemilik blog ini akan memberi kerjasama penuh kepada pihak berkuasa yang berkenaan untuk tujuan siasatan dan tindakan.

HARAP MAKLUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...