>>>> HOME <<<<

Jumaat, 26 April 2013

Kejayaan Kerajaan Pakatan Di Selangor


Mari baca Kejayaan Kerajaan PR Di Selangor...Anda boleh fikir sendiri sama ada ia satu kejyaan atau satu KEGAGALAN....PR memang LOSER...ingat PR ingat LOSER...

Kejayaan pekatan rakyat mentakbir di selangor..!!!

1- Berjaya menbasmi aktiviti rempit dgn menbiarkan jalan rayanya berlubang sana sini....

2-Berjaya memajukan perusahaan pasir di selangor...habis segala pasir dikorek dan di bagi pada kroni...

3-Majlis-majlis tak perlu lagi risau tentang masaalah sampah, sebab mereka sudah berjaya menaikan taraf selangor darul ehsan, menjadi selangor darul sampah...



4-Berjaya menambahkan hasil pendapatan negeri..dan mengurangkan hasil pendapatan rakyat...!!!

5- Berjaya mempopularkan yayasan selangor... Dgn menjadikannya yayasan yang pertama mencari dana dgn menjual segala harta yang ada....!!!

6- Berjaya menubuhkan jawatan kuasa awam yang dinamakan SELCAT...yang tugasnya adalah menbuat kerja kotor....!!!

7- Berjaya mengamalkan toleransi agama yang luar biasa...sampai orang islam nak murtad pun mereka tak kisah..!!!

8- Berjaya mengembangkan fungsi masjid... Dengan menjadikan tempat orang bukan islam berpolitik..!!!

9-Berjaya memperkenalkan dasar terbuka.... Herrrmmm sungguh terbuka....!!!

10- Berjaya Menberikan air secara percuma setiap keluarga... Dan meletakkan rakyat dalam ancaman kerisis air yang serius menjelang 2014..!!!

11-Menjadi negeri pertama yang memberi duit Rm100 untuk warga emas shopping...dan menjadi negeri pertama juga menyebabkan ramai warga emas dok tertunggu-tunggu duit Rm100 tuuuu...!!!

12- Selangor dibawah PKr merupakan satu-satunya negeri di malaysia yang mempunyai penasihat ekonomi yang paling baik... Bijak menipu...!!!

13- Telah berjaya meningkatkan jumlah pengeluaran daging babi... Dan juga merancakkan penjualan "baby-baby"...!!!

14- Selangor menberi kemudahan kepada sesiapa yang nak membuka perniagaan... Pusat karaoke ke pub, ke rumah urut ke....semua mudah, kalau kenal Ronnie liu lagiiiiiiii mudah...!!!

15-Berjaya melancarkan skim TAWAS...!!! Tapi sekarang dah jadi TAWAR... Senyap macam tu jeeeee....!!!

16- MB pakatan rakyat selangor berjaya mencatat record tersendiri...!!! Sebagai menteri pertama penasihat agamanya ditangkap khalwat dengan isteri orang...!!!

17- Pakatan selangor berjaya menjimatkan wang rakyat... Gaji penasihat ekonomi hanya RM1.. Tapi tuntutan elaun berjuta ringgit...!!!

Buka lah mata wahai sahabat weeeeiiiiii....!!!! Hampa nak bumi Malaysia ni tergadai keeeee.....!!!
Ni pesan aku laaa.....Selami dan ketahui kekayaan Ilmu Orang Orang Melayu Dahulu Kala, Kaya Dengan Adat, Kaya Dengan Ilmu....!!! Berbanggalah kita dengan warisan ini, Tidaklah Melayu Dipanggil Melayu Sehingga Mengenali Warisan Silat Melayu.... TAKKAN MELAYU HILANG
Sumber > SINI <

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang komen yang tersiar adalah menjadi tanggungjawab penghantar. Pemilik blog tidak bertanggungjawab terhadapnya. Sekiranya ada sebarang komen dihantar dan tersiar yang bertentangan dengan undang-undang negara , pemilik blog ini akan memberi kerjasama penuh kepada pihak berkuasa yang berkenaan untuk tujuan siasatan dan tindakan.

HARAP MAKLUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...