>>>> HOME <<<<

Jumaat, 26 April 2013

Muslimah PAS Terengganu Mula Tabur Duit Rayu Undi


Menurut sumber-sumber tertentu, Muslimah PAS kini telah mula menabut duit kepada pengundi-pengundi atas pagar serta penyokong UMNO yang mana mereka telah kenalpasti. Menurut sumber itu lagi, agen-agen yang terdiri dari muslimah telah dilantik untuk merayu serta menyogok pengundi-pengundi tersebut bagi mendapatkan sokongan serta undi mereka di pilihanraya yang ke 13, 5 Mei nanti.
Perlu di ingat bahawa dalam keadaan terdesak pihak PAS dan PKR mampu menawarkan sogokan yang lumayan sehingga mencecah RM500. Muslimat PAS yang menjadi pertualang agama, bangsa dan negara ini bergerak secara berkumpulan seramai 5-6 orang.Kerja kerja jahat mereka ini dikesan didalam DUN Ladang,Parlimen Kuala Terengganu.Pengundi-
pengundi di DUN Ladang serta Parlimen Kuala Terengganu di nasihatkan supaya tidak menerima duit tersebut kerana menjadi kesalahan dalam UNDANG-UNDANG MALAYSIA,Akta 5,AKTA KESALAHAN PILIHAN RAYA 1954 ,BAHAGIAN III ,PERBUATAN-PERBUATAN RASUAH.
JOM KITA TOLAK PAS PARTI YANG MENGHALALKAN APA YANG HARAM!!
SUMBER>  SINI <
P/S Admin orang bagi duit ambik je,, undi tetap untuk BN
TOLAK PAS TOLAK PAKATAN TOLAK DAP UNDI BN UNTUK MASA DEPAN NEGARA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sebarang komen yang tersiar adalah menjadi tanggungjawab penghantar. Pemilik blog tidak bertanggungjawab terhadapnya. Sekiranya ada sebarang komen dihantar dan tersiar yang bertentangan dengan undang-undang negara , pemilik blog ini akan memberi kerjasama penuh kepada pihak berkuasa yang berkenaan untuk tujuan siasatan dan tindakan.

HARAP MAKLUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...